Jolene

Sitter här och lyssnar på Jolene - Dolly Parton xD HHAhaha.
Ska ta och traska ner till vivo och köpa lite godis tror jag, och sen går jag hem till hårbollen och gör honom sällskap. Kanske ska jag träffa Viktoria när hon kommer hem från tjocka släkten, men man vet aldrig. Jag har lite umgängesbrist just nu, brukar få det en tråkigt lördag. Det värsta är att idag vaknade jag upp som en mumie med mässlingen. Skojar inte, min hy ser ut som aldrig förr. Och vi har skolfoto på måndag. Får väl dra över tröjan över ansiktet eller något sådant XD Haha, nejmen allvarligt talat så får det bli som det blir, jag orkar inte riktigt bry mig.

Nu drar jag, vi ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0