Japp

Sov hos Moa igår, der var lite middag där med god Chili con Carne, och Moa hade tvingat mig (haha, jag gav mig tillslut) att ta med mig star wars ;) Min Lillebrorsa har de gamla filmerna, och moa & jag ville ju se dem såklart :) Så det gjorde vi, och de små björnarna var så jävla gulliga xD "Jubb jubb" ;) Idag var vi en sväng till hötorget, jag köpte ett par örhängen. Har hållit hårt i pengarna på sistone, haha.
Just nu har jag lite smått tråkigt, lyssnar på Amy Macdonald och ser fram emot en springtur med Matilda ikväll. Det är skönt att röra på sig när man har tagit det lugnt hela dagen tkr jag. Imorgon blir det skola igen, det ska väl bli kul, eller inte... Men det om man inte har tråkigt ibland så blir det roliga inte lika roligt, jag är en äkta optimist ! :) 

Vi ses, dear friends ! 
/a 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0