Jaha...

Nu har jag pluggat lite franskaglosor, och bakat en supermisslyckad kladdkaka. Men det får fan duga som det är, jag tänker inte bry mig om vad killarna typ tycker... I alla fall, tror att jag har ganka bra kläm på detdär med filmkunskap, så jag klarar mig nog ändå. Och franskan skiter jag fullständigt i för tillfället.
Jag är så trött så att ögonen får kämpa för att hålla sig öppna, men jag chattar med Alice just nu så jag får nog stanna uppe lite till, hahaha :)

Idag på NO:n dissikerade vi lammhjärta. Jag tyckte INTE om det. Jag satt och kollade på, man vill ju inte ha IG, men i likhet med Edvin kunde jag verkligen föreställa mig hur detdär lammet hade levt ett liv och sen bara SPLASH och sen sitter killarna i min klass och leker men hans lungor och grejsimojs. USCH! 
Nej, det är inget för mig. Funderar svagt på att bli vegetarian, men jag tror inte att jag skulle klara det, kanske istället bara ska bli som en "icke-köttätare-som-äter-kött-fast-bara-ibland" typ. I vilket falla omshelst klarar jag inte av att skära i rått kött... 

Men nu ska jag återgå till mina sysslor (chatta med Alice och halvsova) 
Puss & Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0