I've never been someones first choise, more like the one you are stuck with when everybody else is already taken.

idag har jag "jobbat". Det var riktigt skoj, och jag har icheckat min första lön för dethär året. Tänkasig att veckan har gått så fort, det känns som igår det var torsdag förra gången. Jag har pluggat franska & engelska, och varit på en långprommis med båda hundarna. Haha, ni skulle ha sett när Sixten åt äpple xD Jag hade plockat ett åt mig själv, och han blev såklart intresserad och ajg lät han lukta lite på det men då vips så tog han det och sprang iväg XD Sen höll han på i evigheter och försökte få i sig nåt, det är ju svårt att äta utan händer. Haha, han åt lite iaf och verkade tycka att det var gott (: Därnere finns en bild ;) Man ser inte äpplet på mkt, men men. Och en uppochnervänd bild på mig & Sixtna, och en på matildas lejon xD

Nu måste jag plugga franska, vi ska kunna "les sports" utantill, och stava allt och så.
/a
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0