Ivanhoe och trist skoldag

Idag var det en helt vanlig dag, utan sovmorgon och utan att få sluta tidigt. Usch, jag måste verkligen vänja mig ! Imorgon är dt HK större delen av dagen iaf, det tkr jag är bra. Soft, typ. Efter HK:n ska jag till J&W, och sen måste jag bake eftersom att jag är så jävla bra så jag tog på mig at tbaka till fredagens franskalektion, utan att tänka på att jag inte ALLS hinner, för jag har en miljon andra saker att göra! Typ plugga svenska, NO, franska, försöka få lite välförtjänt sömn och plugga lite till. VI har ett megasuperprov i NO, och jag vill verkligen vara bra på svenskan eftersom att vi har filmkunskap (oxå ett prov om några veckor) och det är verkligen jätteintressant och kul & så. Första gången på länge jag verkligen tkr det, kanske pga att vi kollade på Star Wars (episod 4) på lektionerna. Btw, så såg jag femman & sexan när jag kom hem oxå, jag hade ju dem hemma och jag ville ju se hur det gick, haha.

Joo, juste. Jag har inte tid att baka, men jag måste. Annars kommer killarna döda mig, vilket är ganska taskigt eftersom att de faktiskt kunde ha bakat själva, de har säkert mer tid än vad jag har !
Joo, juste igen, idag red jag oxå. För Margit. På Ivanhoe (Ivan, som vi säger. Men SHIT vilket udda namn häststackarn har). Jag har fan blivit kär i stallets fetaste, suraste och segaste häst. För när man hittar det hos honom är han underbar att rida, och Margit älskar honom oxå, och jag fick jättemkt beröm för att det gick så bra. Känner mig fantastisk ;) Nästa gång ska jag lugnt välja honom igen :D En annan bra sak med att rida honom är att man alltid får piaffa i slutet av ridlektionen. Eftersom att Margit älskar honom, så har hon infört att han får göra de ibland, och sen får han godis så han blir jätteglad när Margit kommer med piskar och säger "piaff Ivan, piaff!" 

Nog snackat om ridning, ni måste vara urtrötta på mig. Men men, det skiter väl jag i (a)
Kram A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0