Hötorget

Har undrat över detdär namnet hur länge som helst... Men jaja, mamma jag och Tilda var där idag och handlade litegranna. Jag köpte ett par baggyjeans på Gul&Blå, och ett läppglans och ett par örhängen. Inte nån storshopping direkt men :P Matilda köpte två svarta tröjor och ett par benvärmare. Vad mammsi köpte ska vi inte gå in på ;P Hennes klädsmak hoppas jag att jag inte behöver ärva när jag blir äldre... 
Det är tre dagars öppet köp på brallorna så jag ska gå runt i dom lite här hemma, för att verkligen vara säker på att jag gillar dom. Men det tror jag att jag är. 

Tjejen i butiken var asgullig, varför kan inte alla vara så ? Istället för vissa surkärringar som river upp skynket till omklädningsrummen när man byter om och och gapar om att hon bara vill att man är en i taget därinne... Stört alltså. 
Imorgon börjar vi kl 10 typ, och slutar 12. Underbart, varför kan inte alla måndagar vara så ? Snälla ? Kl 18 ska jag och Matilda ha hopplektion, och kl 13.30 har jag utvecklingssamtal. Hoppas att Mårten håller sig till att säga bra saker ! 

Kram & Puss! /a  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0