Fotboll, Franska och Förtidspension.

Våra omklädningsrum är FORTFARANDE inte klara, hur segt jobbar dom ? Dom har haft hela sommaren plus typ fem veckor, snälla rara ! Iaf, vi struntade i att tränga ihop oss fem tjejer på en liten toalett i A-huset och byta om, istället gympade vi i vanliga kläder. Jag, alice, moa & viktoria spelade fotboll med killarna, medans resten av tjejerna promenerade. Viktoria lyckades fälla marius i en lerpöl, så jävla snyggt säger jag bara :D Annars nuddade jag bara bollen några gånger, men alltså jag hade fett ont i magen så jag hade inte ork att sprina runt och typ gå in i närkamper och vafan man nu gör.

Sen var det lunch, oätlig som vanligt. Jag & moa skyndade till franskan för vi skulle ha muntligt prov, eller hon skulle ha och jag skulle bara vara moraliskt stöd. Jag gjorde det ju med Viktoria igår. På franskan hade smartass nr 1 (jag) glömt sina böcker, och fick jobba med Gustav i Kerstas bok... :) Det gick ganska bra. 

Förtidspensin skrev jag bara till för att det skulle vara tre F, inte vet jag varför. Men man skulle kanske kunna pensionera sig i väldigt stor förtid, typ nu ? slippa skolan och betygshetsen och bara få vara hemma och köpa en liten hund eller nåt :) Fast jag känner mig själv, och jag skulle bli GALEN av att inte få träffa människor på dagarna, jag blir galen av att vara ensam några timmar efter skolan  ;) 

Juste, jag glömde ju Mårtens Tekniklektion imorse, han är så underbar XD När han såg att Fredde hade köpt sin coca-cola flaska på Lidl blev han helt bestört och började dansa runt och ropa "NI MÅSTE BOJKOTTA LIDL" XD Haha, ;) 
Nu ska jag gå hem till mamma, hon saknar mig ;P Jag har suttit hemma hos pappa de senaste timmarna, för jag ville vara lite ensam. Sen insåg jag att jag inte klarar av att vara ensam, jag får så tråkigt och blir helt sjuk av det. 
kram ! 


Kommentarer
Postat av: Moa

HHAHAH , mårten e skönast!

2008-09-05 @ 16:59:39
URL: http://wajdebeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0