En helt vanlig torsdag + ett NO-prov.

Dagen har vart okej. På matten sjöng Bengan sin "Lilla Anna när din kaf-kaffepanna koka över igår" typ. ;P Typiskt Bengan alltså.  Efter det skyndade vi i a-gruppen till HK:n. Tråffade som vanligt några kompisar där, och sen jobbade jag & vucki tsm med Ruben & Aksel. Eftersom att Viktoria och Aksel skulle gå efter halva tiden, så slog vi ihop våra grupper. Så, det vara bara jag & Ruben som fick äta god tomatsoppa. Eller, han tyckte att den var skitgod. Jag tog bara lite xD

"Det är så bra, för som jag, som inte gillar paprika, kan bara svälja. Dom är så mjuka. Även om det är stora bitar, så kan jag bara svälja. Kolla: *sväljer en paprika* alltså jag bara sväljer den lixom"

Haha, jag skrattade så mkt åt honom då xD Och även lite senare, skrattade jag när AnnaCarin blev arg på Oliver xD Det var hennes röst som lät så rolig ;P Efteråt sa Ruben att han oxå skrattade åt dt. Men det märkte inte jag.

På No:n kom det fruktade provet. Det var jättesvårt. Jag blir glad om jag lyckades på ett G på det. Efter skolan gick jag hem till J&W, det gick bra det oxå. Sen har jag oxh matilda varit ute en sväng med hundarna, vi sprang lite och gick mycket xD
Imorgon kanske vi ska äta Pizza på vedugnen, eftersom att våra bioplaner verkar ha gått i stöpet.
Kram A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0