Darth Vader

Ett annat tokigt påhitt, som jag var tvungen att berätta, var när jag stod vid Aksels skåp (det var när hela klassen hade blivit lustgasad och alla var lite sjuka) och märkte att han tittade upp på mig där han satt.
An: NEEJ, du får inte titta upp på mig ! *sätter mig ner så att han tittar ner på mig*
Ak: *är med på noterna direkt* För då är  du Darth Vader som är stor och stark och tittar ner !
An: Aa, och jag vill hellre vara Prinsessan Leia som tittar upp !

Sen slutar det med att vi typ ligger på golvet för ingen vill vara Darth Vader, och båda vill vara Leia ? XD
ÄKTA NÖRDAR ! Haha, det roliga var att han fattade vad jag menade direkt xD Och ni som inte var på Olle:s lektion i trickfilmning fattar inte med who cares xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0