Blue Smoke

Såg just att en bok som har legat i mitt fönster hela sommaren han blivit helt solbränd xD Sidorna är lixom ljusbruna istället för vita ;P Haha. Den heter Blue Smoke, därav rubriken. Ikväll ska jag sova hos Matilda, eftersom att Vucki inte ör av sig och jag har tröttnat på att vänta så sticker jag nog till Ti snart. Imorgon ska jag & Kajsa och en kompis till henne (Tove) på konfirmations-träff. kl 10. Hur ska jag fixa det ? Jaja, jag får väl komma på ngt. På måndag är det skolfoto och jag ser ut som en utbränd häxa.

Kram A 


Kommentarer
Postat av: Lydia

då måste ja få se dom när dom har kommit okej puss bye:D

2008-09-21 @ 21:32:55
URL: http://emorolden.blogg.se/therealone

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0