Asså dt är så himla svårt att hitta på rubrikjävlar hela tiden!

Idag har det varit en halvkul dag i skolan, lixom man orkar inte riktigt att det alltid är samma grej, ibland vill man ju ha variation :P Magnus har en kompis hemma, och bara för att reta dem har jag satt på "yahh" soulja boy på högsta volym på min dator xD Ett bra låttips från Moas blogg, som jag hittade xD De vart så störda så de gick visst ner istället, hahahha. Nu ska jag läsa geografi, vi skulle ha läst lite tills imorrn, jag har inte gjort nånting :D Och jag måste fixa engelskalappen oxå, jag är nog tre dagar försenad med den ! USCH USCH !
Hmmh, hade tänkt ta en dusch nu men plötsligt vart jag så sugen på att baka scones... Hahaha, det var ju ett infall ? Förresten måste jag baka med jäst till hemkunskapen, + att jag måste fylla i resten av läxpappret. Men det ska jag nog hinna ! :)

och jag måste städa mitt rum! Oj, shit det ser ut som ett bombnedslag. Men läxorna kommer först, det vet jag ju själv oxå :D

Haha, me <3 this picture. Edde hade piffat mitt hår lite,  fint va ?

Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha olivia pumpade Yahhh på tnäs! ;D men hon hade feta högtalarna med sig o så hade vi skithög volym

2008-09-01 @ 19:40:35
URL: http://wajdebeck.blogg.se/
Postat av: Anna

Den är så jävla skön juu, ;) Fast när jag störde Brorsan och hans kompis hade jag nog "the clean verision" :D

2008-09-01 @ 20:16:45
URL: http://annchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0