Skridskor på hala bilvägar

När jag kommit hem från Matilda, och bara slappat ett tag kände jag att jag ville ut och röra på mig, och lite frisk luft lixom. Så jag ringde Viketoria, för jag ville ju oxå gärna träffa henne, och så tog vi en promenad och snackade (: Mest om skräckfilmer ^^ Hahaahhah, nördar ;) Hon hade en ascool senil-snodd på jackan :D jag måste oxå införskaffa en sån ;) Vi åkte lite skridskor (alltså med skorna, lixom gled fram) på isen på bilvägarna. Vågar inte tänka på vilken halka det skulle kunna bli om det blir värre inatt :D Hoppas att alla har vinterdäck by now (:

Imorgon är det skola, jag är ganska deppad. Men men, får träffa alla igen. Alltid nåt. Eller, får träffa alla snälla (JAA) får träffa alla jobbiga (faan). Det blir nog faan ändå eftersom att dom jobbiga är flest. Suck och stön. Jaja, bit ihop och gör det bästa av situationen. Och minns den goda créme fraiche tårtan som fortfarande ligger i farmors frys uppe i gävle, vi hann inte äta upp den. Dubbelsuck... Må den vila i frid, tills jag bakar en sån igen :D Hahah, nu ska jag sova, måste se till att vara utvilad inför tekniken imorgon (blääähääähää)...

Gunatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0