Läx-lus

Ikväll, direkt när jag kom hem från stallet (fick skjuts med Julia, tackar) och hade ätit så började jag "plugghesta mig". Först 7 jobbiga NO-frågor, sedan skrev jag lite på min svenska-uppsats, och sist men inte minst började jag på pappret och Huckleberry Finn. Jag fick ringa pappa, för jag kom inte på vad "nedvärdera" hette, och mamma visste inte ^^ Men nu ska jag sova, känner mig jätteduktig som har pluggat hela kvällen. Fast innan jag kan somna måste jag såklart läsa lite ur "Låt den rätte komma in" som jag har börjat på eftersom Edde snackade så mkt om den. Jag kan avslöja att den är ganska bra, har kommit en bit trots att jag började igårkväll. Jag läser ju snabbt vetni ;) Kram och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0