Varm Soldag

Nu sitter jag här vid Magnus dator (som jag har snott eftersom att min tar tusen år att starta), som iofs oxå är störd för musen stänger av sig själv hela tiden. Det är stört. Aja, igår hade jag en sommarklänning med svarta tights, så idag blire mjukisbrallor och rosa tröja från GinaTricot. Skrev klart min "film Review" igår, det gick segt men efter ett tag så.
Idag efter skolan tar jag t-banan in till mammas jobb, och sen ska vi leta lite sommarkläder till mig, spännande spännande. Iaf, jag verkar ha fastnat på filmmusik, iaf om huvudrollen i filmen heter Jamie Bell, så nu sitter jag och lyssnar på "Here on my own" från Hallam Foe, som jag såklart ska beställa när den släpps. Preliminärt releasedatum är nån gång nu i maj, så...

Nejmen, jag får väll ta och skriva ikväll igen. Klockan är typ halv, och det känns som att jag borde vara lite mer klar är var jag är ;) Ha en jättebra dag, alla mina läsare (haha, inga) XD
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0