Undringar i bregottfabriken :D

Haha, nej men undringar på sjukhuset. Andra dagen på hela året är jag sjuk och hemma, hur jobbigt som helst. Undringar var det då.

Jag undrar om man måste vara typ värsta mode-lejonet och lägga upp en massa bilder på sig själv i dagens outfit elr bilder på kläder man köpt, för att ha en "riktig" blogg. Hmmh, det verkar ju nämligen som om alla bloggar är modebloggar och alla bloggare är pinnsmala modeller.

Jag undrar om det inte är bättre att vara sig själv, och skriva saker som man verkligen tycker är nödvändiga ? För isånnafall kan jag bara säga att jag är inte nått modelejon, jag skiter i vad man "ska" ha på sig. Jag köper det som är bekvämt och snyggt, och jag är varken pinnsmal eller modell.

Jag undrar om man är världens freak för att man spelar barnspel på datorn och skrattar som en galning åt ingenting ? För isåfall så är jag världens freak, och stolt över det !

Nu har jag inga fler undringar för idag, haha.

Haha, juste denhär är ju Lydias favoritfilm som hon hittat. Ganska rolig faktiskt :D Lär dig how to be gangster med denna film :D

Kommentarer
Postat av: vuck

HAHAHAHAH, alltid lika knäppa, undrar var dom får allt ifrån :P "How to be nerd" är oxå askul speciellt när han kastar den blåa stora bollen på honom i början xD

2008-05-26 @ 14:29:14
URL: http://vuckis.blogg.se
Postat av: Madeleine

Svar: Åh, tack snälla du! Va synd, men örhängen är ju superfint att ha =)

Nej absolut inte, jag tycker din blogg verkar jättebra! Inte behöver du slänga upp en massa "dagens outfit" för att du känner att du måste. Du ska bara publicera det DU gillar! =) Det är ju trots allt din blogg, inte någon annans.

2008-05-26 @ 15:39:20
URL: http://chocolatechic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0