Torsdagmorgon

Sorry om det förra inlägget vart lite neggigt, men det känns verkligen så ibland. Antar att jag hade en dålig dag igår. Idag är det soligt och fint väder, så jag ska ha klänning på mig (a) Jag fick precis ett sms från Malena, och idag smäller det (ni som vet fattar vad jag menar, om det är nån annan som mot förmodan undrar så kan ni alltid kommentera). Hoppas att det kommer att gå bra. 
Neej, nu har jag inte tid med bloggen, jag måste sminka och hem till Pappsen och hämta min skåpnyckel som smarta jag glömde hos honom innan ridningen i tisdags :D 
By the way har jag precis pratat med en tjej från Nya Zeeland på msn, jag har råkad adda fel adress nån gån. Där hon bor är klockan 7 på kvällen. "I'ts amazing about the time difference" ;P  

Men dethär har jag verkligen inte tid med, solong suckers!


Kommentarer
Postat av: Moa

Wille & Joseph, HAHAHHA :D

2008-05-08 @ 17:37:09
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0