The big happening,

alltså grönan :D Om någon undrar så är jag sääämst på engelska, eller det har jag iaf fått för mig själv eftersom att när jag pratar så pratar jag med engelsk uttal precis som J.B (a) och Beckis (engelskaläraren, inte Rebecca) Aja, klockan är nio och jag har en timme på mig att spela mitt nya the sims spel och sega framför datorn innan jag måste börja duscha och äta frukost! XD

Först några "dagens puss" !

Moa, du vet att jag älskar dig och hatar hur dåligt du mår, jag ställer alltid upp för dig när jag kan !

Viktoria, det är så dumt att världens bästa V är sjuk och missar grönan.

Matilda, du är min bästis i vått och torrt, älskar dig och dina harry potter-spel !

PUSS
, till Kajsa och alla andra fina underbara tjejer i klassen, och såklart till alla andra kompisar! :D :P  

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

härlig bakgrund!

2008-05-24 @ 09:20:18
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0