Sjukling

suck, idag är både jag och kära Viktoria sjuklingar och ligger hemma. Jag ska ringa henne senare när jag är säker på att hon har vaknat.
Iaf, jag fick ju sjukt ont i huvudet och i halsen igår, så jag gick hem och åt glass och idag är jag lite bättre men fortfarande inte helt bra, och jag vill spara mig till grönan imorgon. Jag har faktiskt inte en enda frånvarodag på hela sjuan, så jag tyckte att jag förtjänade att vara hemma och vila idag, och det tyckte mamma oxå.

Så nu sitter jag och kurerar mig med halstabletter och musik, en säker hjälp. När jag kommer hem till Pappa i eftermiddag så ska jag beställa Hallam Foe på cdon.com, har jag bestämt. & sen ska jag instellra mitt nya the sims spel som jag fick av pappa förra veckan (jagvet, jag är ett freak). Nu ska jag ta på mig något annat än en pyjamas och gå ner för att köpa glass, som man ju blir frisk av på ett litet kick :D 

Au Revoir ! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

När man är sjuk är glass en standard! :D Krya på dig!

2008-05-23 @ 18:25:33
URL: http://samdra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0