Okej

NU är jag klar med SO:n, och jag har lite tid över för att berätta om dagen. På slöjden fortsatte jag på min mössa, det verkar inte som om jag kommer hinna klart till skolan slutar, men aja. Sen var det franska och jag och Alice bråkade om Douglas skateboard. hihi, jag vann såklart XD Sen skulle vi ut i skogen och inventera insekter och små djur. Som tur är så fick inte min grupp ett område vid dammen, jag ville absolut inte bli blöt.... Vi hittade iaf en del små djur, spindeln var riktigt söt tyckte jag men inte Rebecca. Jag däremot var livrädd för myrorna, dom är verkligen hemska. André slog mig med en pinne, så sjukt hårt på armen. Stackars min arm, och stackars den lilla tjejen som kollade på när vi grejade, hon började bråka lite med honom, eller tvärtom. Julius var så jävla bra och trodde att jag hade en snigel i håret, när det egentligen var min hårsnodd... Efter skolan bar det av till stallet igen, jag red X-ter, han var ok. I början kändes det verkligen att han hade gått på en nybörjarlektion innan. Han var sååååå seg och stannade hela tiden. När han sen fattade att jag inte tålde såna fasoner gick han jättefint, och han gjorde en del ursnygga skänkelvikningar.

Nu ska jag faktiskt sova, klockan är jättejättemkt.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0