OCH SÅ BLEV DET INTE

hhaha, sorry! caps lock ;D
 
Iaf, jag är grymt irriterad på mig själv, jag blir ju aldrig sjuk när det är tråkigt (t.ex. under skolveckan när vi ska fiska smådjur i olovslundsdammen) NEJ NEJ, jag blir sjuk när det händer nåt, t.ex nu när jag skulle ha haft det jättekul på grönan och ridit med Lena! Nehej, jag får ligga hemma i sängen med huvudet som håller på att explodera och knapra halstabletter som om det vore godis. Det är lite underligt, det är första gången på hela sjuan som jag är sjuk på riktigt, vilken jävla tajming va! 

burr, okej nu ska jag skriva om något glatt istället! Trallala, guud va kul, vad ska jag göra nu med mitt fantastiskt onda huvud? hmmh, ska jag kanske kolla på filmen igen ? trallerallera, det tror jag att jag gör ! Hejs svejs, jag har så himla roligt!

Okej seriöst så ska jag nog kolla på filmen igen, finns inget bättre att göra. 
Hejdå alla goa och glada !  

Kommentarer
Postat av: vuck

stackarn ;( Vet hur det känns...

2008-05-25 @ 11:49:12
URL: http://vuckis.blogg.se
Postat av: Madeleine

Svar: Haha jaså, vilket sammanträffande! :) tacktack, va härlig du är!

Ha en fin kväll!

2008-05-25 @ 19:24:27
URL: http://chocolatechic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0