Måndag,

Ledsen, har inte skrivit ngt sedan typ förra veckan men jag har haft fullt upp ihelgen. Har shoppat med både mamma & Gosse (bla, BH:ar, badkläder, en klänning, baseboll-keps & vänner-film) och varit med Viktoria. Vi var så jävla grymma, för i lördags när vi skulle hyra film på videoheat, så kom V på att hon ville ha glass. Jag orkade inte tjafsa, och glass är ju gott så hon fick bestämma, alldeles försent kom vi på att vi skulle gå hela vägen hem xD haha, innan vi hade kommit två meter hade ju hela glasspaketet smält och vi gick och "droppade" våra spår ;D Vi hyrde iaf Kopps & Säg att du älskar mig. Två braiga filmer, fast på olika sätt :P Jag blev helt deppad av säg att du älskar mig, som vi såg 2 ggr (a). Dagen efter följde jag med Vuck till stallet, skulle rida igen. Jag fick X-ter. Det gick bra, fast i galoppen... Aja, sen åkte vi hem till Vuck igen, åt glass gjorde franska och såg "säg att du älskar mig" för andra gången. Det var riktigt skoj.

Idag har det inte hänt så mkt, i skolan kaxade Lyde mot Andreas, riktigt bra, och Edvin smidde planer (behöver jag säga mer är äggtoddy?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0