Kvälls-te

Inte för att jag dricker te, men det passade lixom...

Nu sitter jag framför datan igen, trots att jag fortfarande är halvkry så ska jag ut med Ti & Le Vims senare, ska bara äta lite först, och beställa min film. :D
Just nu lyssnar jag på Just Lose It - Eminem och tar det lugnt. Moa gick för en stund sedan, pga dagens händelser kom hon hit ett tag och vi snackade, trots att jag egentligen är sjuk. Ingen behöver fråga vad som har hänt.

En sista påminnelse kusin-klara, snart ska du hit till sthlm om jag så ska släpa dig ! :D
Btw, imorgon är det grönan som gäller och jag längtar så sjukt mkt! Det ska bli urkul med alla braiga kompisar !    <3

Nu ska jag äta (grillat, mums) byebye!

Kommentarer
Postat av: Moa

anna ställer alltid upp (L)

2008-05-23 @ 20:25:34
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0