inte skrivit på hela helgen och mer

Nu har jag inte skrivit i min stackars blogg sen i tisdags, fy skäms. Kan berätta om helgen och valborg iaf.
Valborg spenderade jag hemma hos Rebecca, vi hade kul och åt god tacos, kollade på Saw 2 och Hannibal helt ensamma (oooh). På fredagen var jag hemma och hade halvtråkigt, farmor & sixten kom och hälsade på och senare så gick jag hem till matilda. Efter någon kvart eller så kom Viktor & Felix, hennes kusiner som ska med till Cypern i sommar. Till en början så var det ganska segt, vi var tvugna att lära känna varandra lite, men efter många lååååånga promenader med hundarna så hade vi jättekul ihop. V&F ägde mig och Matilda på tecken, men på Fluff var vi iaf bäst. XD Sen sjöng vi lite singstar, som A&M vann överlägset på. Aja, man kan iaf säga att vi hade jättekul och jag lääängtar till Cypern (men inte till att visa mig i bikini, usch).
På Lördagen var vi inne i stan och shoppade. Det vart badkläder för hela slanten, jag & matilda köpte varsin bikini på stadium, och Felix köpte badbyxor. Det roligaste var två tjejer som provade före oss, dom sa heela tiden "ser inte jag för blek ut för den här?" eller "mina lååååååår" eller "men ärligt, vad tycker du" XD Felix hittade en grej i taket som man kunde titta upp i och se in i provhytten, så när en av dom började klaga så kollade han helt enkelt upp och sa "nejdå, du ser bra ut skynda på nu!" :D Vi hittade iaf varsin jättefin bikini jag & Ti, så vi lade oss och solade lite i eftermiddagssolen när Viktor & Felix hade åkt hem på söndagen.

Jag orkar faktiskt inte, jag håller på att avvänja mig mitt datornördande så jag bloggar väll antagligen inte alltför ofta.
pusshej,
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0