hmmmhhh

Torsdagsmorgon och musikprovet avklarat :D hääärligt. Idag händer det inget speciellt i skolan, ska hem till J&W efteråt typ. nu har jag precis käkat klart och sitter och läser i Moas blogg, börjar nästan gråta. Det är för jävligt att just du ska ha det så, Moe, tkr så synd om dig. Om det bara fanns nått jag kunde göra så skulle jag inte tveka, men jag vet att det inte finns mkt för mig att göra. Jag har ingen aning om hur det känns för dig, men en sak är säker, 
jag älskar dig, och jagvet att du har självmordstankar men du får fan inte göra något sånt, det skulle aldrig bli detsamma utan dig!

huu, i alla fall, jag borde börja göra mig startklar för skolan, som jag absolut längtar till. et är så underbart att få träffa alla ! Pappa sa ngt om att när han kom till sthlm för att plugga (han kmr från Gävle) så hörde han direkt rykten om hur tajta de från Högland var, det gick ju inte att komma in i det gänget ;D det kan stämma ganska bra, iaf på tjejerna i vår klass, fast det är bara ngra kvar från ursprungsklassen. typ Johan, Dogge, Wille, Tom, André, Edvin, Fredric, Lydia, Moa, Viktoria, Elin och jag. riktigt superbra, även om vi inte är så tajta, vi 12 st. 

Nu måste jag gå, puss <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0