Good Will Hunting

Sitter här oh skriver min "film review" på filmen som vi såg på engelskan, Good Will Hunting.



Tyckte att den var mer intressant såhär XD hittade på youtube, hahha.
Det gick bra att träffa Wille & Joseph idag, trevliga pojkar.
Förresten, idag efter matten hade Moa, Edvin och Vuck en toppenidé, de skulle kasta lite "ariels uddar" på Andreas (vår sk*t-resurs) jag ville inte vara med på själva grejen, men jag hjälpte Edvin att krama små pappersbollar av hans räknehäfte XD 
Kan oxå säga att min miniblogg hade ett rekord-antal i läsare häromdagen. Yeah, jag vill inte säga den exakta siffran men det var iaf under 20 st, min blogg är såååå liten XD

puss&kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0