Första skoldagen på länge, yippie

Herrejävlar va det var skönt att komma tillbaka till skolan, jag hade saknat alla underbaringar och alla lärare och detdär att man vet vad man måste göra (gå till franskan, läs det kapitlet, skriv av tavlan, ät upp maten), inte detdär att man liger i soffan och har tråkigt hela dan för att man inte kan koncentrera sig på nånting. Iaf, vi spenderade eftermiddagen ute i naturen igen, denhär gången hade vår grupp fått ett område vid dammen. Så vi fångade en jäkla massa salamandrar, eller rättare sagt André fångade salamandrar. Han var den enda som vågade gå i vattnet, jag skulle oxå ha vågat men mina jeans är lite svåra att dra upp för de har en tajt resår nere vid foten. Så jag ville inte bli helt blöt och jag ville ju inte ta av mig paltorna, så tyvärr (hihi) fick jag stanna på land. Det var en trevlig syn att se Dogge & André plaska runt i dammen med brallorna uppdragna som två små dagispojkar, haha jag och Rebecca kom på att de faktiskt såg ut som små metar-pojkar xD

Efter skolan var jag i stallet, Margit hade med sig sin mirakel uppfinning till stallet, det var en grej man har på ryggen så att man är tvungen att sitta rätt med ryggen och armarna. Hon ville att alla skulle få prova att rida med den, jag måste säga att den funkade väldigt bra. När jag hade den på mig vart händerna genast stadigare och Mackan trivdes jättebra med det, så han gick väldigt fint. Nu har jag precis ätit upp min mat och ska kolla på morgonsoffan, tror jag. Eller så dushar jag och lägger mig tidigt, får se får se.

Puss och Kram !

Kommentarer
Postat av: Moa

haha, benjamin testade "gröna lund" xD
ses imorrn, puss gonatt :)

2008-05-28 @ 23:27:11
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0