Dagens myspys

Tihi, började dagen med idrottsdag (som inte alls stämmer med rubriken, det var urtrist) Vi hade Andreas som extramentor eftersom att Mårten är ledig på måndagar, det var en jävla tur att Edvin och Christoffer kom, vägrar vara ensam med Andreas och åttorna. Iaf, det var bara fem tjejer som var där, alla andra skippade att komma till skolan. Vi tre var inte med på alla grenarna, jag stötte bara kula för jag hade gjort illa foten så jag kunde inte springa. kl 11 åkte sjuan till alvik och vi var med på konstutställningen med vära bilder. Jag är sjukt missnöjd med båda mina bilder, jag kan ju verkligen inte rita. Aja, jag hedda vuck och moa stack till Donken sen (orka säga donken, blää) jag hade redan ätit så jag åt bara en McFlurry. Sen stack vi hem till Vuck och myste på bryggan med fika och grejer. Mysigast på ett tag <3 Nu var det ett tag sen jag kom hem, har mest slappat framför datorn och spelat Jak and Daxter på PS2. Nu sitter jag och lyssnar på "How far we'we come", Matchbox Twenty. 
Ska kanske sno ett till "test" av Moa och lägga in, vi får se.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fattar inte:(
Men jag länkar inte då om du inte vill ha besökare

2008-05-05 @ 21:30:23
URL: http://www.sessan11.webblogg.se
Postat av: Linnea Edman

Hejsan

kika gärna in min blogg, och ha en bra måndags kväll!

xoxo

2008-05-06 @ 00:23:24
URL: http://linneasgarderob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0