Brännbollsdan

Idag har jag spelat brännboll, hahahah vilken skämt. Jag är sämst på brännboll, men jaghar iaf varit där och jag har försökt att slå. Ska till optikern klockan 4 och sen ska jag köpa asmkt godis, för det är vivo-dagen :D typ 29:- /kg. Fett bra ju, så dit ska jag sen och sen ska jag nog bara slappa. Hade planerat att göra något med Moa men jag är så trött av värmen som jag vill nog bara vara hemma och titta på Vänner, eller nått. På brännbollen skulle man egentligen vara utklädd, jag hade Viktoria små glasögon, haha så jävla grym ju xD Pia lärde mig dansen till soulja boy:s crack dat. Så jävla grym jag är, haha "supermaan" xD vi låg på rygg i gräset och dansade med benen, vem såg oss (a) 

Jag, Moa & Pia rockade loss mitt på ängen oxå, till Eminem xD Jag sjöng med honom (jag kan ju fan alla låtar utantill) och moa och Pia sjöng skithögt nanananana typ, asså bakgrundsljudet. 

Nu ska jag äta glass för att bli lite kall ainifrån, och sen är det optikerdags. :S  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0