Tisdagskväll

Suck, det blev ingen samlingsträning idag... Fatta att vi har typ fyra träningar kvar tills vi ska ha vår samling, det kommer verkligen bli jättedåligt. Aja, jag ska försöka iaf.
Idag har det inte hänt jättemkt i skolan, jag & pia har skrattat åt Eddies försök med dörren ;) HAHA, så jävla cute :P Efter skolan åkte jag för att träffa Kajsa, men såklart var hon klantig och missade tolvan ;) så jag fick kliva av vid smedslätten och vänta på henne. Sen skyndade vi som fan för att hinna tills filmen började (vi skulle ju som sagt se på bio) Haha, jag är ju oxå grovt klantig, så när vi hade jättebråttom i tulltrappan ("Anna, filmen börjar om två minuter, VI HINNER") så ramlade jag såklart ;D Undrar allt vad folket trodde om mig då, haha.
Vi hann iaf tills bion började, vi hade bestämt oss för att se Horton (barnfilmen om en elefant, ni vet) :D Den var jättegullig, men lite smått skum ;D I slutet när alla skulle sjunga i kör, började vi gapskratta. Tur att det bara var typ fyra till i hela salongen ;D
Just nu gör jag SO-Läxan och chattar m Klara & Lydia. Precis kommit hem från en promenad med Matilda & Quinsel, när vi had gått typ halvvägs kom vi på att vi skulle prata engelska, typ för att träna elr nått. Matilda noterade direkt att jag pratar med "brittish accent" ;D Kan bero på alla jävla filmklipp m Jamie Bell som jag har sett, hahhaahha. han pratar ju så ;). & Dessutom våran engelskalärare, kör hårt på brittisk engelska. Jag antar att jag pratar lite som de gör.

Nu ska jag inte skriva mer, har ju en läxa att ta itu med (usch) :D
Hejdå,
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0