Tisdag

Idag har det inte hänt så mkt, Franska första gången efter lovet. Det första Johan sa var "nej, hoppas att vi inte ska läsa högt" XD Det skulle vi tyvärr, och jag tycker som alltid att det är jätteroligt när han ska läsa om Belgien. "Tintin est belge"  ;D Vi ska snart ha ett stort franskaprov, det var inte hur kul som helst att få reda på vad vi ska plugga på, usch. Dessutom har vi engelskaprov på fredag... Kmr inte hinna plugga någonting, för jag har dessutom inte läst ut min bok, som jag ska skriva bokredovisning om till på fredag. Jag känner mig som en såndär som skolkar och inte bryr sig ett dugg om skolan, men...

Haha, på SO:n vart det "kous" jag & Hedda var i samma grupp som Dogge, Johan, Edde, Didar & Aksel. När D&J skulle redovisa vart jag grymt irriterad på att Douglas tittade på mig varje gång han tittade på "publiken" lixom "I Luxemburg har dom bla bla bla" *paus, titta upp på Anna* "& lite skogar och sjöar" *paus, titta upp på Anna*
XD

Efter skolan vart det visst nån megafight mellan Didar & David, jag var inte med då, men Edde berättade dt när jag kom ner. 
Nu orkar jag inte skriva mer, men jag har 2 hälsningar att utdela.

1,  till Moa, jag lider verkligen med dig vännen, jag finns ALLTID här för dig.
2, till Sam, min trogna blogg-läsare ;) Tack, du är nog en av de få, hahahaha ;D


Kommentarer
Postat av: $@M

Haha! din trogna bloggläsare, ja det vet jag inte men jag tycker iaf att den e chill o läsa...
= )

2008-03-09 @ 20:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0