Strax filmkväll

Här sitter jag nu, framför datan as usual. Lyssnar på "what I've Done" med Linkin Park och kollar på klipp från en av J.B:s filmer, Hallam Foe. (A)
Vucki följde med mig hem efter skolan, skulle egentligen ha följt med henne & klippa sig, men Maggis var sjuk så det får bli nån annan gång. Haha, "robotdansen" XD www.vuckis.blogg.se , <3

Snart ska jag bege mig mot Matilda, som är en mellanlandning innan jag drar vidare mot Felicias där det blir filmkväll & middag och födelsedags firande.
 
Btw kan jag berätta om att vi fick värsta "bekännandet" idag på mentorstiden. elr, vi skulle skriva hur vi hade tyckt att det var med denhär nya resursen. Haha, jag och vuck tog ett stadigt tag om varandra (kram, alltså) och gick runt i klassummet. Mest förföljde vi Olle. När vi stod bakom honom kom Anqi fram till oss, och hon & olle lade sig i vår kram ;) så vi stod alltså 4 pers (2 lärare & 2 elever) längst fram i klassrummet i en jättekram, mysigt värre ;)

Nu ska jag nog dra mot Felicia, jag är "känd" för att komma försent, vilket jag alldeles säkert kommer göra idag oxå :D
Solong suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0