Skoldag, typ

Idag har det inte hänt nått spännande, usch jag börjar märka att mina dagar blir mindre och mindre spännande.
Jag & Vuck gick genom skolan med varsitt par superfräna solglasögon, haha. På SO lektionen började vi på manuset till samlingen, jag funderar på att säga upp mig från Manusgruppen. Det går verkligen uruselt, och jag vill inte få "äran" av att ha skrivit en teater som handlar och fulla jultomtar och CIA...

Nu ska jag sätta igång med att 1 läsa ut min bok 2 bokredovisningen (hur nu det ska gå till, har tappat bort mitt instruktionspapper) 3 plugga engelska.

Om jag känner mig själv kommer jag sitta framför datorn och göra INGET nödvändigt, sedan kl 22.30 kommer jag på att jag ska duscha, tar en dusch och kommer på att jag har SKITMKT läxor att göra. Läser ut boken innan jag somnar och skjuter upp redovisningen tills imorron.
Ibland hatar jag mig själv.

Nu ska jag återgå till det supernödvändiga dator-slappandet, solong suckers!

Moa, tänkt på dig hela dagen. Hoppas att du är OK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0