Shopping

Tänkte att jag nu kl 23.35 skulle berätta lite om min & viktorias schoppingrunda, och visa lite bilder ;)
Jag köpte alltså en vit t-shirt från H&M, handlar inte där så mkt längre men jag kunde inte låta bli, det var ju nämligen döskallar på den <3

image7

haha, när vi var inne på Monki & viktoria skulle prova lite kläder fanns det ju jättekul, det fanns två spegelväggar mittemot varandra :D Så det fanns jättemånga Annor & Viktorior i rummet, jättecoolt tyckte jag ^^ :D

image8



& sen mitt nagellack, jag orkar inte fota det just nu, det är mörkt blått, precis en sådan färg som jag önskat mig LÄNGE :D passar passar bra ;) Jag köpte oxå mascara från maybelline, define-a-lash. Moa har den, och en annan kompis oxå. Båda tkr att den är jättebra :D Har inte provat än, men vi får hoppas på bra resultat.
Dessutom hittade jag en jätterolig tröja på Monki, som jag fotade (a) Där du Franska-Kersta, har du nått att bita i!

image9

SUPER CRAYON! hahaha, nu ska jag sussa, annars kommer jag inte orka gå upp kl nio imorgon! sov så sött, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0