senare

Måste säga att jag ändrade mig, hejade på BWO istället. Fick spader när Martin Rolinski kom, inte för att han var snygg elr ngt, för det tkr jag verkligen inte. han var bara ROLINSKI lixom :D Satt och skrek till min lillebrorsa "KOLLA ROLINSKI I BUREN" Haha, & Alexander Bard då, såg ut som en jävla konservburk ;D dessutom tror jag att de skulle ha haft en bra chans i Europa, de är ju redan ganska poppis där. Menmen, Charlotte Perellis låt var oxå bra, och hon är ju jätteduktig. Egentligen bryr jag mig inte så jättemkt, röstade en gång på Hero & en gång på BWO, mest för att samla in pengar till radiohjälpen. Annars bryr jag mig egentligen inte så mkt om melodifestivalen, det finns viktigare saker. 
Men BJÖRN, har ju gjort det värt att följa! så sjukt bra alltså, hans lilla dikt och "bläckfiskdansen" ;)

Go Gustafsson!

Nu ska jag återgå till MSN och min Kalle Anka Pocket, hahaahha ;P

Ha det bra, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0