Parlamentet

Jag var nyss nere och kollade på parlamenteet, men jag orkade inte. Det är så tråkigt när inte Björn är med! (a) Nu ska jag ta och kolla lite på film innan det är dags att sova, imorgon börjar vi 09.15. Fett bra ju, egentligen börjar bi 08.10 men vi ska ha samlingsträning med Hedda så då missar vi ena halvklassen så då säger dom att vi ska skippa båda och komma kvart över nio istället.

Det tkr jag är bra, hehe. Förresten så måste jag bara säga att du är så jävla avslöjad MOE :D <3 hahaha...
På tisdag så ska jag troligen på bio med bästaste Kajsa. Det var jättelängesen vi träffades, så det ska bli jättekul.  

Nej nu ska jag fortsätta på min film, pusshej!

Jonas, hoppas att allt blir bra med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0