måndagmorgon

Okej, klockan är typ halv nio, vi börjar kvart över och jag är nääästan klar. Ska bara sminka mig & lite sånt, det går ganska fort. Sen ska jag ringa Matilda, och troligtvis ta sällskap med henne. Sen bär det av mot samlingsträningen, jag ska spela Görel och Världsledare rysk. Det var ett rent helvete när vi skulle dela ut rollerna, killarna är grymt omogna och förstör... Jag tycker att vi kan skita i hela samlingsgrejen, få en ny tid och börja om från början. Hela grejen suger ju, manuset, killarnas "entusiasm", tjejernas "entusiasm" & tiden! vi har vår samling om typ två veckor, och vi ska öva för frsta gången IDAG. Gissa om alla kommer att spela dåååligt.

Aja, nu ska jag återgå till att kolla på min favoritscen ur "take the lead" med URBAN :D (han är jävligt rolig asså)...

Hejdå, hoppas att ni alla får en bra dag !

Förresten, hittade dehär bilderna i Vucks blogg. Jag har oxå beställt lyxpaketet med denna fräna skol-dress ;)
image10image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0