Lördag

Sov hos moa fredag till lördag, det var jättekul. Vi hälsade på hennes mormor, haha XD så himla gullig, lilla Ingeborg. Efter ett tag kom moas mormors kompis Görel ;D Hon var sjukt gullig, med sin överläpp och allt...

Idag har jag & Moa varit på torsångsvägen. Det var sorgligt, men det var ändå bra stämning tills de nya överklass ägarna kom i sin fula bil. Moa fotade tusen bilder med min mobil, kanske publicerar nån senare.

Iaf, idag ska jag typ inte göra ngt mer. Skulle ha bakat lite bullar och försökt samla in pengar till klasskassan, men så vart det inte. Ska istället kanske dra till matilda om ett tag, och så ska jag såklart gå utt med Sixten som är här nu. Min underbara lilla voffsing <3<3
Orkar inte skriva mer, hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0