Later

Tjeeenare, klockan är mkt och jag ska snart hoppa in i duschen. Tänkte först skriva lite. Jag har märkt att jag har blivit en liten bloggoman över helgen, jag skriver ju typ ett inlägg på morgonen, ett på eftermiddagen och två på kvällen varje dag. Och då har jag inte ens nått intressant att skriva om. Inte konstigt att det inte är så många som läser mig blogg ;D
Jag har pratat med Pia i telefon ett tag, precis lagt på. Funderar på att se Kalla Fakta på tv4 anytime, det verkar ju fett läskigt. det handlade om perversa lärare elr nått sånt, usch... Som i dendär Wallander filmen, Mörkret. När typ lärarna på skolan bara gör, fyfan.

Fast iofs är klockan mkt, kanske ska göra det imorgon ändå. Måste duscha och sussa, för jag vill bli kvitt denhär sömnbristen. Jag vet själv att det inte hjälper att jag går och lägger mig hur tidigt som helst, kommer ändå inte kunna sova så det hjälpter ju inte. Har sovit jättedåligt nu i flera dagar, ligger typ vaken hela nätterna.
aja, just nu har jag typ ingenting för mig, just därför jag tänkte att jag kunde skriva lite i bloggen. Chattar med Klara, min kusin. Kom att tänka på att det var längesen vi sågs, hon får fan ta och komma ner till sthlm nu för jag saknar henne!

Nej, nu måste jag faktist duscha... Spana in www.vuckis.blogg.se elr www.wajdebeck.blogg.se, <3
Pusshej,
/Anna 

Kommentarer
Postat av: ättare sagt Klara

Hehe...här är jag! taaack för att du skrev en liten bit om mig =)

/Klarra

2008-03-18 @ 21:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0