Later

Okej, jag har kommit en bit på vägen med rapporten. Lite kvar, men aja.
Tänkte berätta liteom idag, det har mest varit lugnt. På manus gruppen satte vi oss ute i solen och jobbade, för det var så varmt och härligt. Efter ett tag svek jag & Adam våra kamrater och la oss helt enkelt på pingisbordet och kollade rakt upp i himlen. Vuck skrattade så bara den åt våra poetiska kommentarer, t.ex "Himlen ser ut som om man har lagt in den på paint och bara tryckt ut en massa blå färg, den är lixom helt blå" xD 
Det var jätteskönt att vila, och solen var så varm. Ibland känner jag av min sömnbrist ganska otroligt mkt ;) 
Funderade på att se "Private Practise"  Men jag sket i det. Trögade framför datan istället. Jag riktigt känner hur strålningen kryper in i min hjärna, ;)...

Nu ska jag dra, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0