kl 23.05

Precis kommit hem från Felicia, det var skitkul. Tur att hennes föräldrar inte var hemma när vi typ: sprang runt matbordet och skrek "robotdansen dzzzzt" eller sjöng skithögt "heeyhey baby" ;D Vi gjorde en del andra saker oxå, men ni behöver ju inte all info direkt :D

Sen skulle vi äta "chockolat chaud" ;D smaskens, :P Efter det var det filmtajm, ner med godis och en jävla massa läsk och sätt på filmen. Den var jättebra, faktiskt. Pia sa ngt om att nån kille var hennes ex, så då sa jag "men hallå, jag & rödhåriga har ju varit ihop jättelänge. det är min poojkvän" typ ;) Moa var grymt schyst & sa "men faktiskt, ni passar jättebra ihop" typ ;) Tack så mkt Moe, han var ju både oförskämd och pervo ;D Haha, jag låter som värsta överklass bitchen :P Iaf, i slutet hade han "fixat & trixat" med håret XD han såg ut som en äkta Urban XD så jag satt och skrek "kolla hur Urban dansar"... haha, han var visst lite otrogen där va (a)

Nu ska jag inte snacka mer, vi hade iaf jättekul. Tack för en jättefin kväll tjejer!

GO'NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0