kl 22.18

Nu har jag kommit en bit på vägen i mitt pluggande. Läst ut boken, (som för övrigt tog en oväntad och lycklig vändning i slutet, trodde jag. Det lyckliga rann ut i sand, snyft) och kommit en bit på rapporten. Däremot har jag inte duschat och inte pluggat engelska. Dags för dusch och sedan marsch i säng.
Tänkte att jag nu när jag läst ut boken (Molnfri Bombnatt) ska börja på Stieg Larssons triologi, jag ska ofc börja med "Män som hatar kvinnor" :P Men jag vet inte om jag orkar, dessutom måste jag ju läsa svenskabok nr 2, Tusen gånger starkare. Fattar inte varför vi fick två böcker att läsa, HALLÅÅ! :P
Sitter just nu och granskar min handstil på rapporten som jag fick skriva för hand USCH USCH USCH, eftersom min f******* dator inte har nån skrivare, och drogar mig med snygging Jamie Bell.

Ska nu spana in Kenzas blogg, den berömda :P Börjat följa den lite smått sedan hon var med i tidningen ;)

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0