Inte vällingby

Det var typ 100 000 pers där (sa viktoria i felletonen, jag fick nästan slag innan jag fattade att hon överdrev) så vi skiter i det, får göra det nån annan dag. Däremot behöver Viktoria en ny vårjacka, som hon har fått lov att köpa nu, (JIPPIE) så vi tänkte åka in till stan lite snabbt för att köpa den på H&M, nu när vi inte kan införskaffa den lite smidigt i vällingby när vi ändå skulle dit. Kanske kollar lite i affärer innan det är dags att åka hem igen. Ska möjligen hitta på ngt efteråt, får se hur det blir.
Måste fixa & trixa med mina ögon, linser i och mascara på. Jag är alltid försenad, så nu måste jag skynda skynda, eld i baken! AAARGH.

okej, varning för överspeedat barn.

Mycket kärlek,
från Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0