Inlägg

Nu är det onsdagskväll, dagen har " tagit sig förbi" ganska bra tkr jag. På träslöjden hade Moa&vuck barrikaderat sig inne i målarrummet med en Ipod, & jag kände för att jobba lite för att försöka få bra betyg, så jag stannade därute. Efter ett tag kom Pia, och stannade nere hos oss ett bra tag. Julius försökte döda mig, det var inte snällt tkr jag.
Pia & Jag satt ju då såklart och skrattade åt Eddie mest, alla trodde att vi menade Edvin i klassen (a) Andreas försökte hjälpa mig med vad jag skulle hitta på att göra, jag vet inte riktigt om jag ska följa hans lilla råd eller inte. Aja, sen hade vi franska som följdes av samlingsträning istället för NO. Det var megastökigt, efter en timme fick vi gå & ha helklass musik efter som att Hedda inte orkade med oss en timme till. Jag kanske inte ska skylla ifrån mig, men det är ju faktiskt killarnas fel! ;D Vi hann typ träna två scener, hur sämst kan det bli... :S
Iaf, på musiken sem kollade vi på en film, om en musikfestival som hette Woodstock eller ngt sånt, jagvet att jag borde komma ihåg men jag har VERKLIGEN supertrögt namnminne. iaf, det var den hippie-festivalen som blev helt överbelastad med människar, ngn som vet ? (a)

Efter skolan skulle vi ju rida, Hedda följde med till stallet. På bussen tog vi sällskap med Alice (hon rider i min ridgrupp). Hon visade att det var fett mkt smartare att gå av vid Knalleborg, då var det mkt kortare att gå. Dumma oss som aldrig har kommit på det ;D Iaf, jag red Gimmi, det givk uruselt. Men jaja, inte prata mer om det.

Hejdå alla sötingar
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0