Hemma från stan

hittade min plånbok iaf, i sista minuten. Så jag & Viktoria susade mot stan... Första station var Gina Tricot, ingen a oss köpte ngt. När vi skulle gå till Wedins var det ett demonstrationståg på gatorna. De demonstrerade mot att Sverige stödde Usa's krigspolitik eller något sånt, det var svårt att höra vad de skrek. iaf, Viktoria hittade ett par jättefina ballerinaskor på Wedins, som hon ska be sin mamma att köpa ;) Sen köpte vi varsin tröja, jag köpte en mascara och två nagellack (det ena fick Vuck) och Vuck köpte typ en plånbok & ett linne. När vi var klara åkte vi hem, och nu sitter jag här... chattar med Mira från sommarens ridläger, och nåra andra.

Förresten, jag ringde stallet oxå, så imorgon ska jag äntligen rida i Vucks grupp! Hoppas hoppas hoppas att jag får Jasmin!

Hejdå, skriver lite senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0