Hemma från IDRE

inte skrivit på lääääääääääääääänge, jag har varit i Idre med världens finaste Viktoria. Jag ORKAR inte skriva allt som hände, det är tusen underbara saker, & just nu är jag sjukt trött och har ont i hela kroppen. Jag är sur på Axel i 6:an, för han "skuffade" omkull mig så att jag ramlade på viktoria och hon ramlade på lydia. "Domino-effekten" XD Jag låg på marken i typ fem minuter och gapskrattade, vad som var så roligt vet jag inte. Sen blev det inte lika kul när jag såg att min stav hade böjts, GGGRRRRR! :(
Saknar Moa, Pia & Matilda sjukt mkt, hoppas att era sportlov varit lika bra som mitt <3.
Just nu sitter jag och tänker på allt vi har gjort, vi var fyra flickor som åkte tsm för det mesta. Jag, Vuck Malin & Lydia. Lydie & Malin hittade vi däruppe, visste inte att de oxå skulle dit. Plus att jag drogar mig med Linkin Parks "What I've done" ;) och Jamie Bell ofc. Min supersnygging, haha :D
Jag kan ju berätta en grej från sportlovet iaf, Jag, Vuck & Lydia bestämde oss att satsa på ridning utöver skidor. Vi red i ungefär 50 minuter ute i snön på underbara Nordsvenska western-hästar. Jag trodde inte att Nordsvenska Kallblod lämpade sig som ridhästar, det är kanske ngt som min käre morfar har sagt (han växte upp med nordsvenskar)... Iaf, jag fick rida största hästen i stallet som hette Freja. Vuck red Sannenän (skumt namn elr vad) och Lydia red den absolut sötaste, Sunny som var en Haflinger. Haha, när vi skulle galoppera hörde man "ÖÖÖÖSSTEEEEEEEEN" bakifrån. Jag trodde att Lyde hade ramlat av, men hon hade bara tappat stigbygeln ;) 

& Idres 3 klantar passade såklart på att ramla i barnbacken, Askeland. Jag och Vuck tog oss an ett lite för svårt gupp, och flög minst 3 meter var. Lydia var grymt duktig, hon valde att istället för at helt lugnt åka i backen ta vägen rakt in i ett träd :D stackarn, fick värsta skrapsåret i ansiktet... 

Aja, resten skriver jag om imorron elr nått. Nu ska jag typ sova elr kolla på film med mammsen... Vetinte, jag får se.
Hare så trevligt, / Anna.

P.S "polyester-kuddar" inte allt för bekvämt ;) D.S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0