Gårdagen ;P

Måste ju berätta om vad som hände igår, det var ju nämligen skitkul. Vi fick kolla på talangjakten, det var bara Didar i från vår klass osm var med. Iaf, i pausunderhållningen kom det in ett litet "band" på scen. Först trodde vi att det var några gymnasieelever, men sen såg vi att det var ju förfan våra lärare XD Olle (svenskalärare) spelade elgitarr, Martin (NO-lärare) spelade bas, Johan (musiklärare) spelade trummor, Lars (gymnasielärare) spelade synt(elr hur det stavas) och Petter (oxå gymnasielärare) sjöng XD Dom va asgrymma ;D

Efter skolan gick jag hem till Vuck, vi gjorde iordning lite mackor och satte oss (geeks) framför OC. Det är sjukt bra ju, Seth är Viktorias favorit (<3) ;P Jag har mina egna favoriter, fast ifrån andra filmer, hahahah. Men han är ju kul, lilla Adam Brody.
Mitt i filmen sa Vuck att hon trodde att Luke tänkte om Ryan. "Det här är en grabb som har mycket att ge"
Hahaha, fast jag är ju inte bättre själv ;P "Marissas pappa har sånna där svarta mellningar mellan tänderna"
Jag menade mellanrum...

Nu ska jag äta äckel-lunch, och chatta m Pia.
HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0