fullproppat

Igår var jag i stan m Vuck, det var skitkul fast jag var ett riktigt sego så jag köpte ingenting ;P Prövade ett par byxor som var riktigt snygga, men lite för korta... Synd. När vi skulle ta en tripp till bokhuset för att hälsa på Karro så krockade vi nästan i Carolina Gynning, haha! Tyvär var Karro inte där så vi fortsatte vår rundvandring. Viktoria hittade en hel den fina prylar, typ foundation, jeans och lite smått och gott. Jag var som sagt trög och ville inte pröva nått alls.
Idag har jag itne så mkt till planer, kanske skulle till Vällingby med Pia & Vuck, men man får se hur det blir med den saken. Tills vidare får jag väl fortsätta mitt supermeningslösa segande framför datan... ;D
Passa på att spana in vucks blogg (www.vuckis.blogg.se) Moas (www.wajdebeck.blogg.se) Heddas (www.heads.blogg.se) och Alice (www.allens.blogg.se) :D

PUSS OCH KRAM SKUMBANAN
Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Klara

god morgon :) hoppas du får en bra lördag!

gå gärna in på min blogg och rösta på vem du tycker bär upp klänningen bäst! Cameron vs. Pink!

2008-03-29 @ 11:35:16
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0