22.33

Hej igen, tredje inlägget för kvällen.
Nu är jag klar med läxorna, och har fixat med typ allt som behövs. Duschar imorgon bitti, vi börjar tio i tio så jag har gott om tid på mig. Alltså har jag fritt fram tills det är läggdags, hmmh vad ska jag göra ?
Jag har förresten fått några bilder från Idre av Lydia. De flesta föreställer mig, vuck & malin i liften ;D Det var en trestolslift, Lydia & Fredrik åkte i liften framför och fotade oss som dårar ;D 
Jag har även införskaffat lösnaglar, tyckte att det kunde vara kul att prova. Mina äkta naglar växer ju nämligen tre millimeter, sen bryter jag av dom eftersom att dom är så tunna eller vad man ska säga. 
Tror att jag ska ta och börja på "män som hatar kvinnor" faktiskt, eller så fortsätter jag att läsa mina favoritkapitel i en av mina favoritböcker, Sotarpojken av Lisa Tetzner. Kort redovisning;

Den handlar om unge Giorgio som efter en rad olyckshäldelser hemma i Sonogno tvingas fara till Milano som sotarpojke för att hans far ska få pengar till doktorn. Det är ett tufft jobb, och inte blir det bättre av att han hos familjen han bor hos får stryk och ingen mat. Men en dag träffar han sin bäste vän Alfredo, och de Svarta Pojkarna, och livet i Milano blir mycket lättare. 

Hehe, fick den av mormor för ganska längesen, den är underbar <3 Kom att tänka på dagens Franska lektion, Kersta blev jätte förundrad över att dörren öppnades hela tiden, trots att hon gick och stängde den. Två små möss satt längst bak och försökte att inte skratta när hon fick sitt vredesutbrott ;D Det hon inte visste var att Moa kilade och öppnade dörren igen varje gång hon stängde, HAHAHA XD Johan fattade såklart att det var vi, eftersom att vi gjort samma trick på en mattelektion när han var med en gång ;D

Ska dra nu, hare bra alla sötingar ute i världen (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0