16.55, TORSDAG

Okej, kan börja med att säga att jag inte lämnade manusgruppen som väntat, jag stannade kvar för att ge den en chans. Efter lite ombytningar (gruppen består nu av: Elli, Rebecca, Gustaf, Adam, Viktoria, Pia, Aksel och jag) vart det OK. Vi har nu en bild av samlingen i stort, och vi har i uppgift att skriva klart hela manuset tills på onsdag kl 14.45 typ. Då ska vi nämlingen träffa Hedda (dramalärare) och börja öva.

Just nu sitter jag och jobbar med bokredovisningen, det går segt segt segt. Sedan ska jag satsa stort på franskapluggande, jag har nämligen insett att jag kan det mesta av engelskan och inte behöver öva så otroligt mkt. Franskan däremot, kommer jag INTE klara utan pluggande pluggade pluggade.

Berättar mer om min dag sen, hare gött.

DERMOT MULRONEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0