Tråk-dag

Ännu en dag som fördrivs hemma med TV:n och datorn :( Viktoria hade för mkt att göra för att ses, helt förståeligt, och resten av folket verkar inte vara hemma. Jag ska fan till en bokhandel snart, jag har inget att läsa! Fick nyss ett sms från Viketoria: "Jag ska upp till torget o köpa lite saker om du vill kan vi ju ses där ett litet tag, men du kanske inte orkar?"
Självklart nappade jag så jag ska bara ta på mig lite kläder (lubbar fortfarande runt i pyjamas) och sen sticker jag när hon typ sms:ar. Haha, såå nu antar jag att det inte finns mkt mer att säga. Himlans tråkigt det vart, när man inte har nått att göra och alla vuxna jobbar så att man inte kan åka till stan med Mammsi eller nått sånt... Såå, nu kom jag på att jag har tänkt publicera en bild på Sixten, har ju inte gjort det så mkt i denahära bloggen. Enjoy!

Er, errr. Min dator har problem och det gick inte att visa nån bild på voffsingen. Kanske ni vill se ngra andra bilder ändå (a) 
None  None  None

1, Freja, nordsvensken som jag red ut på i Idre :D
2, Vimsan som balanserar på en gren ;)
3, Rupert Grint, haha. Varför då ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0